Ana içeriğe atla

Ay Sonu Notlarım // Nisan 2020

Nisan ayı benim için herşeye rağmen güzeldi sanki hatta içim umut dolu olarak ayı noktaladım diyebilirim. Başlarda yeni gelişmelerden haberdar olmak için çok hevesliydim ancak daha sonraları artık ne haber izlemek ne de virüsün adını anmak istemediğim bir döneme geçtim, şimdi ise bu ikisinin tam ortasındayım, güzel haberleri duymak kötülere ise kulak tıkamak istemediğimi fark ettim bunun ardından da iyileşme sayılarındaki artış bana epey güç verdi.

Bu arada kimse sormadı ama hangi bölümü okuduğumu söylemek istiyorum. Hazır mısınız?
3. Sınıf Tarih öğrencisiyim bu alanda kendimi daha çok geliştirmek için yüksek lisans yapmak istiyorum hatta dün itibari ile Ales çalışmaya da başladım. Hayatımın sonuna kadar kitaplarla iç içe olma düşüncesi beni korkutmuyor aksine mutlu ediyor.

Bu ay vize sınavı yerine geçecek ödevler yaptım, zaman buldukça kitap okumaya çalıştım ve bu uğraşların içinde tam olarak nasıl oldu bilmiyorum ama atkı örmeye başladım. Gelecek ne kadar net olmasa da herşey olacağına varır düşüncesini bu zamana kadar hep benimsedim ve öyle olacağını biliyorum ayrıca biliyorum ki; ayaklarım ağrıyana kadar yürüyeceğim, dışarıda yemek yerken üstüme dökeceğim ve yine kendime kızacağım, yavaş hazırlandığım için birilerini bekleteceğim, parkta oturup çekirdek çitleyeceğim belki piknik yapacağım , tekrar denizde yüzeceğim, kütüphaneler açılacak ve ben saatlerce ders çalışacağım, arkadaşlarımla oturup dedikodu yapacağım ve özlediklerime uzun uzun sarılacağım. İnşallah.

|Okuduklarım|
Bu ay bu kitapları okudum. Yani hem destan, hem şiir, hem roman, hem de tiyatro okumuş oldum bu da beni edebiyata doyurdu diye düşünüyorum.

|İzlediklerim|
•Gossip Girl'ün ilk 2 sezonu
•I am not a Robot
•Younger'ın 6. sezon
•Sultan
•Harry Potter 2: Sırlar Odası
•Hıçkırık
•Bird Box
•Deliler, Fatih'in Fermanı 

Bu seferlik benden bu kadar kendinize iyi bakın ha birde herkes demiyormuş gibi bende söyleyim, dışarıdan gelince ellerinizi mutlaka yıkamayı unutmayın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kapsül Gardırop

Uzun uğraşlar sonucu kapsül gardırop yazımı toparladım. Öncelikle size bu terim nasıl ortaya çıkmış ve amacı ne bundan bahsetmek istiyorum. Sonrasında birkaç örnek fotoğraf ile kendi listemde olan parçaları sizler için sıralayacağım. Ayrıca bu uzun bir süreç öyle ki henüz içime sineni bulamadığım için listemden eksik olan parçalar hala mevcut. Kapsül Gardırop terimi ilk defa Susie Faux tarafından 1970'li yıllarda kullanıldı. Londra’da Wardrobe adında bir butik işleten Faux’ a göre modası geçmeyen bir kaç parça temel kıyafetin sezonluk parçalarla kombini kapsül gardırobun temelini oluşturuyordu. Daha sonra Amerikalı tasarımcı Donna Karan’ın iş kadınları için tasarladığı “7 Easy Pieces” koleksiyonu kapsül gardırop akımının daha geniş kitlelerle buluşmasına sebep oldu. Kapsül gardırop en temel parçalardan oluşmalı ve içerisindeki parçaların her biri zamansız olmalıdır. Kapsül gardırop nötr renkleri içerir ve içindeki parçalar birbiri ile eşleşip sayısız kombinasyon oluşturabilir. Sonu

Ücretsiz Online Eğitim Platformları

  Merhaba, bugün sizlere karantina sürecinde tanıştığım online eğitim platformlarından ve kısaca bunların içeriklerinden bahsetmek istiyorum. Burada yalnızca şuan kurslara kayıtlı olduğum siteleri sizlere sıralayacağım. Ayrıca listede tamamen ücretsiz kurslardan oluşan platformların yanında ücretsiz içeriklerin yer aldığı platformlar da mevcut. ●İstanbul İşletme Enstitüsü/ İienstitü Birçok alanda ücretsiz eğitime ulaşabileceğiniz geniş içeriğe sahip olan platformun aplikasyonu da mevcut. Derslerin kimi canlı işleniyorken kimi kayıtlı videolar ve ödevler eşliğinde ilerliyor, derslerin sonunda yapılacak sınavda başarılı olursanız sertifika sahibi olabilirsiniz. Cv' nize eklemek için verilen kod dışında dilerseniz ücret karşılığı adresinize basılı bir sertifika talep edebilirsiniz. https://www.iienstitu.com/ ●Udemy Her alanda eğitim alabileceğiniz ve aynı zamanda eğitmen de olabileceğiniz bir platform. Kurslara belli bir ücret karşılığında erişebilirsiniz, takip etmeniz dahilinde ise

Ekim- Kasım- Aralık Favorilerim // 2021

 Bir gün yaşadığım hayat yarım kalacak olmasına rağmen yarım kalan şeyleri sevmiyorum. Bu yazı dizisini uzunca bir aradan sonra tamamlamak için masa başına geçme nedenim budur. Aradan geçen aylar içinde hayatımda çok şey oldu ama kronolojik sırayla gitmek ve olaylardan gerçekleştiği ayları içeren yazıda bahsetmek istiyorum. Yazılarımı okuyan kişi sayısı bir elin parmaklarını biraz geçiyordu ancak kaç parmak kaldı bu yazımı okuyacak bilmiyorum, varsın bilinmez olun sevgili okurlarım var olun. En son yazımda öğretmenlik yapmaya başladığımdan bahsetmiştim, bahsi geçen aylarda da buna devam ettim ancak dönem sonunda hüzünlü bir şekilde veda ederek bazen zor bazense keyifli geçen zamanlarımı zihnimin anı defterine kaydettim.  Ekim ayında ilk kez suşi denedim, pişmiş olanı tercih etmeme rağmen tadını garipsedim ama daha sonra tekrar yedim zamanla alışacağım bu tada diye düşünüyorum.  Kasım ayında yeni mezun bir öğretmenken ve mesleğimi yaparken ilk öğretmenler günümü kutladım, bunun tadı bir